اولین نفری باشید که از رویداد های جدید با خبر می شوید

کارگاه آنلاین انواع روشهای تولید MVP ویژه استارتاپ ها با رویکرد بازار ایران

خراسان رضوی - مشهد

پنجشنبه 8 مهر 1395، از ساعت 17:00 تا 19:00

دسته بندی : تجاری آموزشی کارآفرینی نوع : وبینار کارگاه برچسب ها : استارتاپ توسعه مشتری دکتراستارتاپ

توضیحات:

معرفی انواع روش های تولید کمینه محصول پذیرفتنی با رویکرد بازار ایران

چطوربا حداقل مصرف منابع ، محصولی حداقلی را تولید کنیم ! 

پس از برگزاری 4 وبینار موفق با عناوین سرطان استارتاپی ایران ، الفبای ارزشگذاری و تقسیم بندی سهام و کشش ، مهمترین عامل موفقیت یک استارتاپ و فرآیند توسعه مشتری ،وبینار بعدی با عنوان انواع روشهای تولید MVP  را ارایه خواهیم داد. ( برای تهیه ویدیوی وبینارهای گذشته ، به آدرس mahdi.alipour.sakhavi@gmail.com ایمیل بزنید ) 

 

MVP کمینه محصول پذیرفتنی (Minimum Viable Product) که به اختصار بهش MVP  گفته میشه ، نسخه ای از یک محصول جدید است که به یک تیم اجازه می دهد اعتبار اطلاعات و مفروضات خود در مورد مشتریان را با کمترین تلاش و کمترین هزینه بسنجند. MVP یک استراتژی محصول سودمند است که بسیاری از استارتاپ ها در سراسر جهان از آن بهره می گیرند.

روشهای متعدد و گوناگونی برای تولید MVP وجود دارد که در این وبینار قصد داریم به معرفی این روشها و تکنیک ها بپردازیم.

سرفصل ها :

روشهای اعتبار سنجی راه حل (Solution Validation)

چرایی و اهمیت استفاده از MVP

انواع MVP 

تکنیک ها و استراتژی های تولید MVP

و...

ویدیوی وبینار بعد از برگزاری در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت

 


بلیت های این رویداد:

نام بلیت توضیحات مهلت ثبت نام قیمت(ت)
ثبت نام زود هنگام - 40 درصد تخفیف مهلت ثبت نام به پایان رسید!
قیمت دار
23:30 1395/06/12 25,000
ثبت نام زود هنگام - 20 درصد تخفیف مهلت ثبت نام به پایان رسید!
قیمت دار
23:30 1395/06/31 30,000
بلیط عادی مهلت ثبت نام به پایان رسید!
قیمت دار
23:30 1395/07/02 40,000
ثبت نام در رویداد

برگزار کننده




telegram-support