دوره ی مربیگری جئوبیز

آدرس: خراسان رضوی، مشهد کوثر شمالی 29- پلاک 2 - واحد 2 - کلوپ مدیران

شروع: چهارشنبه 30 تیر 1395 ، ساعت 16:59

پایان: چهارشنبه 30 تیر 1395 ، ساعت 21:30

بلیت های این رویداد

نام بلیت توضیحات مهلت ثبت نام ظرفیت باقیمانده
یک نفره مهلت ثبت نام به پایان رسید!
عادی
16:30 1395/04/30 2
شرکتی vip ظرفیت تمام شد!
استفاده از داده های شرکت به عنوان مثال و تمرین های ارائه شده در طول کارگاه و تحلیل شرکت قبل از شروع کارگاه به مدت 120 دقیقه توسط تیم جئوبیز
16:30 1395/04/30 0
دونفره مهلت ثبت نام به پایان رسید!
دارای تخفیف بابت حضور دونفره
16:30 1395/04/30 2
شرکتی 4نفره مهلت ثبت نام به پایان رسید!
دارای تخفیف ویژه حضور شرکتی
16:30 1395/04/30 1

توضیحات

مروری کلی بر وورک شاپ آموزشی مربی گری جئوبیز

مدت دوره: سه بخش 80 دقیقه ای.

مدرس: جمیل نیک اندیش؛ راهبر نوآوری در کسب و کار

فرمت آموزش: کارگاهی با حل تمرین و اجرای نمونه ی آموزشی

مبلغ: 175 هزارتومان

مخاطبان: مدیران ارشد، مدیران منابع انسانی، مدیران استراتژیک شرکتها و مشاوران و اساتید حوزه ی مدیریت

 

آیا شما هم از این عبارات شنیده اید؟

  • همه چیز تغییر کرده و یا در حال تغییر است، برای موفقیت باید نوآوری کنیم.
  • بزرکترین مشکل ها در کسب و کارما، پیرامون منابع انسانی است. نیروی خوب واقعا پیدا نمی شود که حتی 50% خودمون مفید باشه...
  • کمبود نقدینگی در همه جا بحران ایجاد کرده و بازارها واقعا خرابه....
  • اگه بتونی نفر اول در یک محصول ویا خدماتی باشی خوبه ...
  • تبلیغات دیگه جواب نمیده...

 

آنچه باید بدانید:

  • قبل از هر اقدامی باید اول خود را (بزینس خود را) بیشتر بشناسید.
  • آیا می دانید عمده ترین تصمیمات اشتباه سازمانی به علت دانش کم مدیران در باره ی جئوبیزشان است؟
  • اگر شما مراحل جئوبیز سازمانتان را درست انجام دهید، بزرگترین مشکل سازمانتان را خواهید شناخت و منابع انسانی و پرسنل فعال و پرانگیزه ای را خواهید داشت و مهمتر اینکه دانش پنهان سازمانتان را مدون می کنید.
  • جئوبیز فقط برای شناخت هلیکوپتری کسب وکار نیست، بلکه شما با جئوبیز می توانید مدیران و همکاران همسویی را در کنارهم و در مسیر ماموریت خود داشته باشید. پیرامون مهمترین مشکل سازمان خود با همکارانتان متفق شوید و تصمیم گیری های خود را فرموله کنید.

 

اماجئوبیز چیست؟

جئوبیز از دو کلمه جغرافیا و بزینس گرفته شده است و ابزاری برای شناخت شرکتهاست. مدیران کسب و کارها می توانند با کمک ابزارها و نقشه های جئوبیز خود را بیشتر بشناسند. تمام آنچه هر کارمند و یا مدیر یک شرکت، باید از مجموعه خود بداند در سه نقشه خلاصه می شود.

مشکلات کسب و کار و تصمیمات اشتباه و ویرانگر مدیران، که منجر به شکست و یا تضعیف شرکتها می شود عمدتا به دلیل عدم شناخت از این سه مورد است.

 

ابزارها و نقشه های مورد استفاده در پکیج جئوبیز به طور کلی شامل چیست؟ چه پیامدی برای مدیران دارد؟

با کمک یکی از نقشه های  فاز اول پی می برد که واحدهای کسب وکاری و یا محصولاتش در کدام قسمت از منحنی عمر محصولات (PLC) قرار دارند! و با کمک نقشه ی دیگری پرتفوی کلی شرکت را از نظر سودآوری و تمایز طبقه بندی می کند.

در فاز دوم: نقشه ای که نشان می دهد عملکرد شرکتش در گذشته چه پیامی را به مخاطبان مخابره می کرده است.

در فاز سوم مدیران با همکاران خود می توانند درباره بزرگترین مسئله سازمان خود در یک خانه مشخص از 36 خانه ممکن، به توافق برسند.

 

جئوبیز چه دیدگاهی به مدیران کسب وکار می دهد؟

پی خواهند برد که ریشه بسیاری از بیماری های کسب وکارشان در چیست! و چگونه می توانند آن را درمان کنند.

بیماریهایی مثل؛ بی انگیزگی و یا عدم همکاری پرسنل، عدم سودآوری و یا کمبود نقدینگی، عدم برگشتن مشتریان به جهت تکرار خرید، عدم موفقیتهای سازمانی و ناتوانی در استفاده از فرصتها

 

مخاطبان دوره ی آموزشی مربی گری جئوبیز به ترتیب اولویت چه کسانی هستند:

  1. مشاوران و اساتید حوزه ی مدیریت، بازاریابی و فروش بخش خصوصی
  2. مدیران عامل 
  3. مدیران استراتژیک 
  4. مدیران آموزش و منابع انسانی
  5. مدیران بازاریابی
  6. مدیران مالی

به چه کسانی دوره جئوبیز پیشنهاد نمی شود:

  1. دانشجویان و کسانی که هنوز کسب وکاری ندارند.
  2. کارمندانی که قصد تاسیس کسب وکار ندارند و یا علاقه مند به توسعه ی کسب وکار شرکت نمی باشند.
  3. مدیرانی که هیچ مشکلی و مسئله ای در سازمان خود ندارند.
  4. مشاورانی که به فکر راه حل های ریشه ای در شرکتهای مخاطبشان نیستند.

 

ویژگی منحصر به فرد جئوبیز چیست؟

تمایز جئوبیز این است که  نرم افزار هوشمندی  برای اجرای مفاهیم دوره طراحی شده است که مدیران به سادگی می توانند اجرای مفاهیم یادگرفته شده را در سازمان  پیگیری و نهادینه سازی نمایند.

لذا دیگر مدیران، نگران اجرائی نشدن آموزشها در سازمان خود نباشد.

و مشاوران و اساتید حوزه ی مدیریت ابزاری خواهند یافت تا گزارشات و تست های مورد نیازشان را دریافت کنند.

 

 

در کارگاه مربی گری جئوبیز شرکت می کنم

 

 

 

 

شیوه ی طراحی و فرایند ترسیم نقشه های جئوبیز چگونه است که ابزارهای آنرا از انواع مشابه خود متمایز نموده است؟

فرایند طراحی به گونه ای است که با کمک گرفتن از تکنولوژی و فناوری اطلاعات، توانسته است نظرات تک تک اعضای سازمان را درگیر کرده و خروجی پایانی آن، تلفیقی هوشمند از دانش پنهان کل افراد سازمان باشد.

 

 

آیا پکیج جئوبیز می تواند مشکل فروش شرکتها را برطرف نماید؟

مشکل فروش شرکتها عمدتا یک ریشه ی استراتژیک دارد و با پکیج جئوبیز به راحتی قابل کشف است. اما اینکه ریشه های شناسایی شده برای مسئله فروش، با پتانسیل های شرکت قابل درمان باشد، تا حدود زیادی به انگیزه های مدیران بستگی دارد.

 

 

اگر واقعا چنین است پس شرکتهایی که جئوبیز را در سازمان خود اجرا نکنند چه سرنوشتی دارند؟

اغلب مدیران موفق، به تجربه و یا به علم فرایند جئوبیز را در سازمانشان اجرا کرده اند. و شرکتهایی که بدینصورت پیش نرفته اند قطعا دچار بیماری های متعدد سازمانی خواهند بود. که از مهمترین آن می توان به ؛ سردرگمی و روزمرگی، بهره ور نبودن زمان در پرسنل و مدیران، پائین بودن نرخ سود، وجود مشتریان ناراضی، تصمیم گیری های کند و از دست دادن فرصتها و ... اشاره نمود.

 

اعتراضات مخاطبان برای شرکت نکردن در این دوره:

  • محتوی کارگاه ممکن است تئوری باشد و برای من قابل پیاده سازی در سازمان نباشد.

این کارگاه جمع بندی 10 سال مشاوره مدیریت مدرس دوره است. تک تک فازهای این دوره باید قدم به قدم در شرکتها پیاده سازی شود که چگونگی اجرا در داخل کارگاه به صورت عملی تمرین می شود. مهمتر از همه اینکه برای این دوره یک نرم افزار طراحی شده است که مدیران را پیگیری می کند و مثل یک مشاور همراه تحت وب، به وی کمک می کند تا محتوی کارگاه را برای سازمان خود اجرائی و پیاده سازی نماید.

  •  من وقت ندارم در دوره شرکت کنم.

​اگر یک مدیر هستید و وقت کافی برای شرکت در یک دوره آموزشی نیمروزه ندارید نشان می دهد که نیاز به دوره جئوبیز دارید. چون شما احتمالا نمی توانید برخی از کارهای خود را به مدیران و همکاران خود واگزار کنید و یا درگیر روزمرگی شده اید. بر شما واجب است که تغییری جدی در شیوه ی تصمیم گیری خود ایجاد کنید.

  • من همین الان روی کسب و کارم مسلط هستم و شناخت کافی از کسب و کارم و موقعیت آن در بین رقبا دارم.

شما اگر هیچ مشکلی در سازمان خود ندارید این دوره را به شما پیشنهاد نمی کنم. اما اگر مشکلاتی در کسب و کار دارید حتما ریشه در جئوبیز و شناخت شما از خودتان و کسبو کارتان دارد. به شما قول می دهیم که با حضور در این دوره مطالب جدید و تجربه ی شگفت انگیزی کسب  کنید که در هیچ کارگاه و یا کتابی نتوانید به آن دست یابید.

  • من در کارگاههای بسیاری از شما شرکت کرده ام از جمله: استراتژی اقیانوس آبی، خلق مدل کسب و کار، تغییر DNA کسب و کار و GPS کسب و کار و ...    آیا این کارگاه مطالب جدیدتری غیر از آنها ارائه می شود؟

بله - این کارگاه جمع بندی متفاوتی دارد و ابزارها را با تکنولوژی و نرم افزار ویژه ی آن، در بستری کاربردی و گام به گام برای اجرا ارائه میدهد. بنابراین علاوه بر اینکه نقشه و ابزار های جدیدی معرفی می شود، چگونگی استفاده کردن از ابزارهای نام آشنا نیز، کاملا جدید است.

 

 ثبت نام در کارگاه مربی گری جئوبیز 

 

 

 

 

خروجی کارگاه جئوبیز و سرفصلهای دقیق تر آن چیست؟

همانطوری که گفته شد جئوبیز دارای سه فاز اجرائی است:

خروجی فاز اول  2 نقشه تصویری است:

مدیران با کمک یکی از نقشه های  فاز اول پی می برند که واحدهای کسب وکاری و یا محصولاتشان در کدام مرحله از منحنی عمر محصولات (PLC) قرار دارند!  چرخه ی عمر محصول (به انگلیسی: Product Lifecycle Management) از مفاهیم مهم بازاریابی است. در بازاریابی برای هر محصول جدیدی که وارد بازار می‌شود، یک چرخه‌ای قائل هستند که محصول در طول عمرش، مراحل مختلف آن را طی می‌کند. مراحلی که هر کدام ویژگیهای خاصی دارند و نیازمند اقدامات ویژه‌ای هستند تا سازمان را قادر سازد که به بهترین شکل از آن محصول سود ببرد. این مراحل عبارتند از دوره ی معرفی، دوره ی رشد، دوره ی بلوغ و دوره ی افول. طبیعتاً هر کدام از این دوره‌ها نیازمند استراتژی بازاریابی به خصوص، ترکیب ویژه‌ای از آمیخته ی بازاریابی و مدیریتی ویژه ی همان دوره است. بنابراین شناسایی جایگاه محصول در این چرخه اهمیت ویژه‌ای دارد.

با کمک نقشه ی دوم از فاز اول پرتفوی کلی شرکت را از نظر سودآوری و تمایز طبقه بندی می کند. نقشه ی PMS نشان می دهد که هر کدام از محصولات و یا کسب و کارها چه نقشی را در سودآوری امروز و آینده شرکت خواهند داشت. برخی محصولات ممکن است از قدرت تامین نقدینگی فعلی مناسب باشند ولی ممکن است در رشد اتی شرکت نقشی ایفا نکنند. این نقشه باید تلفیقی از نظرات تیم اصلی شرکت باشد.

در کل پس از فاز اول جئوبیز، شما از دورترین فاصله ها می توانید کسب و کارتان را روی چند نقشه کاملا تصویری ببینید.

در فاز دوم: نقشه ای که نشان می دهد عملکرد شرکتش در گذشته چه پیامی را به مخاطبان مخابره می کرده است.

در فاز دوم هدف این است که شما از فاصله پائین تری به کسب و کار خود نگاه کنید. دستاورد های اجرای  فاز دوم جئوبیز شامل 3 بخش زیر است:

1.        نقشه ی وضعیت استراتژیک امروز شرکت را در یک تصویر یک صفحه ای نمایش می دهد و ضمن تفسیر آن، نقاط تمرکز شرکت و پیامی که عملکرد شما تا کنون به بازار و مشتریان منتقل می کرده است را نمایش می دهد.

2.        ویژگیهای یک نقشه ی استراتژیک خوب در کل سطح سازمان درک شده، جملگی آمادگی لازم برای اصلاح و تغییر در وضعیت موجود را به لحاظ ذهنی پیدا می کنند. پذیرش جمعی تغییر اهمیت بسزایی دارد که با این طراحی این پذیرش بسیار اسانتر و همسوتر  می شود.

3.        شناخت بهتری در باره نظرات و دیدگاههای پرسنل ایحاد می شود و دانش سازمانی تکمیل و در قالب حرفه ای و علمی در سطح سازمان انتشار می سابد..

در فاز سوم هدف این است که شما باز هم  از فاصله پائین تری به کسب و کار خود نگاه کنید. دستاوردهای اجرای فاز سوم جئوبیز برای شما شامل 2 مورد زیر است:

1.        بزرگترین مشکل حال حاضر شرکت را در نگاه پرسنل به یک خانه از 36 خانه ممکن متمرکز می سازد. این نقشه پراکنش دیدگاهها را نیز پیرامون بزرگترین مشکلات صنعت و شرکت در یک صفحه نشان میدهد.

2.        دانش ضمنی پرسنل و نگاه آنها به چرخه تجربه ی خریدار و اهرم های مطلوبیت را نمایان می سازد. مدیران با همکاران خود درباره بزرگترین مسئله سازمان خود به توافق می رسند.

 

در کارگاه مربی گری جئوبیز شرکت می کنم

 

 

درباره تیم جئوبیز و سرپرست تیم

تیم جئوبیز متشکل از مشاوران و متخصصان حوزه ی مدیریت و آی تی در مشهد مقدس هستند.

 

سرپرست تیم و مدرس دوره :

آقای جمیل نیک اندیش؛ مشاور استراتژیک، راهبر نوآوری و از موسیسن کلوپ مدیران در مشهد می باشند.

بر خی از سوابق مدرس:

 

سوابق تدریس و آموزش :

  • برگزاری بیش از 80 نشست هم اندیشی و تولید محتوی اموزشی نشستهای کلوپ مدیران و سخنرانی  و ارائه محتوی علمی بیش از 10 نشست هم اندیشی کلوپ مدیران
  •  برخی از عناوین آموزشی: کارگاه "آموزش استراتژی اقیانوس آبی"، کارگاه "تغییر DNA کسب و کار"، کارگاه "7 دالان نوآوری و خلق"، کارکاه "GPS کسب و کار"، کارگاه "استارت آپ و خلق مدل کسب و کار"، کارگاه "روانشناسی فروش"، کارگاه "هدف گذاری فردی - سازمانی به روش SMART"، کارگاه" فروش اقیانوسی"، کارگاه "مدیریت بوسیله ارزشها (MBV)"، کارگاه "مدیریت توزیع و اعطای نمایندگی و عاملیت فروش". 

 

سوابق تحقیقاتی- مطالعاتی:

  • تولید نرم افزار مدیریت استراتژیک برای اولین بار در ایران
  • مصاحبه با مدیران ارشد ومیانی 85 بنگاه اقتصادی اعم از کارخانه های تولیدی مواد غذایی، قطعه سازان خودرو، تولیدکنندگان لوازم بهداشتی و ظروف، تولیدکندگان مصالح ساختمانی، شرکتهای خدماتی، بخشهای عمومی و دولتی طی 6 ماه به منظور جمع آوری خواسته های واقعی آنها از یک شرکت مشاوره مدیریت و تحلیل خواسته ها با کمک ترسیم strategy canvas به منظور طبقه بندی نظرات و برگزاری نمایشگاه داوری استراتژیک برای اولین بار در ایران (2011/11/11)
  • بررسی وضعیت استراتژیک و چگونگی استفاده از سند راهبردی در بیش از 150 سازمان در استانهای خراسان
  • تدوین مقاله: تدوین استراتژی در خدمات مشاوره مدیریت با راهبرد اقیانوس آبی پذیرفته شده به عنوان سخنرانی در نهمین همایش بین المللی مدیریت استراتژی
  • ابداع ایده مدل فروش اقیانوسی و تدوین جزوه آموزشی "فروش با عمق وگستره اقیانوس" اجرا و بومی سازی Bench marking برای شرکتهای تولید کننده نرم افزار های مالی
  • افتخار داشتن مشتریان وفادار متعدد با امتیاز بالای 70 بوسیله روشهای اندازه گیری رضایتمندی مشتری یا  CSM از سوی شرکتها، مدیران، فراگیران برخی دوره ها
  • رشد 16 برابری فروش سالیانه در دوران رکود و بحران اقتصادی در شرکت مشاور نرم افزار محک
  • رشد 412% پوشش نمایندگی های سطح کشور سال 88 در زمینه کاری فروش نرم افزارهای مالی

سوابق اجرائی:

  • مدیرعامل کلوپ مدیران www.modiran.club و عضو هیئت موسس کلوپ
  • رئیس کلینیک مشاورین مدیریت رای آفرین و عضو  کمیسیون های استراتژی و  بازاریابی
  • مسئول نمایندگی های فروش و خدمات سطح کشور شرکت مشاور نرم افزار محک و راه اندازی سازمان فروش
  • مشاور استراتژی و بازاریابی شرکت "ضد رسوب پلی آمین" برای بویلرهای و تجهیزات کارخانه ها  
  • مشاور استراتژی وبازاریابی قطعات خودرو  "اندلس"  و "لنت ترمز الدوز"
  • مشاور استراتژی و بازاریابی محصولات اورین الکتریک
  • عضو موسسین انجمن های علمی کشور، عضو هیئت موسس بیش از 12 انجمن علمی- اقتصادی – فرهنگی – دانشجویی، دبیر شورای دبیران و ملقب به پدر انجمن های علمی دانشجویی
  • مدیر فروش و بازاریاب محصولات پاریزان صنعت نمایندگی شرق
  • مشاوره بازاریابی و طراحی استراتژی و اجرای سخنرانی های برای شرکتها و سازمانهای خصوصی و دولتی
  • راه اندازی سازمان فروش قطعات یدکی و لنت ترمز های end less , ult

 

چرا برای شناخت وضعیت کسب و کارها، کارگاه مربی گری جئوبیز بهترین کارگاه است؟

چون این دوره اختصاصا برای همین موضوع طراحی شده است. برای همین موضوع نرم افزار طراحی شده است. مدرس دوره برای صد ها شرکت طی 10 سال قبل از هر اقدامی جئوبیز طراحی می کرده است. و به دلیل ارتباط مستمر جمیل نیک اندیش و اعضای تیم جئوبیز با مدیران ارشد عضو کلوپ مدیران توانسته است ارتباط بسیار نزدیک بین آنچه را که از باید از کسب و کار بدانیم و انواع بیماری های رایج کسب و کار شود شناسایی نماید.

 

ثبت نام