آخر هفته ها با اینترنت اشیا - اردیبهشت 97

آدرس: تهران، تهران خیابان هنگام، بالاتر از فرجام، دانشگاه علم و صنعت ایران

شروع: چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397 ، ساعت 09:00

پایان: جمعه 21 اردیبهشت 1397 ، ساعت 17:00

زمان باقیمانده تا شروع رویداد

ثانیه دقیقه ساعت روز

بلیت های این رویداد

نام بلیت توضیحات مهلت ثبت نام قیمت(ت)
زودهنگام - مخصوص دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه علم و صنعت ایران مهلت ثبت نام به پایان رسید!
قیمت دار
23:30 1397/01/31 150,000
زودهنگام - آزاد مهلت ثبت نام به پایان رسید!
قیمت دار
23:30 1397/01/31 200,000
دیرهنگام - مخصوص دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه علم و صنعت ایران قیمت دار 23:00 1397/02/16 200,000
دیرهنگام - آزاد قیمت دار 23:30 1397/02/16 250,000

توضیحات

امروزه کمتری کسی پیدا می شود که خواسته یا ناخواسته با نمودهای اینترنت اشیا مواجه نشده باشد. بسیاری از محصولات فناورانه امروزی مانند تلفن همراه هوشمند، تجهیزات سلامت هوشمند، شهر هوشمند، صنعت هوشمند و ... در مسیر قرارگیری در اکوسیستم جدیدی هستند که اکوسیستم اینترنت اشیا نامیده می شود. در این اکوسیستم، قرار است دنیای فیزیکی و مجازی به صورت یکپارچه قابل دسترس باشند و اشیا فیزیکی همانند موجودیتهای مجازی قابل دسترس باشند. 

دوره "آخر هفته با اینترنت اشیا"، یک دوره آموزشی چندبعدی ( multidimensional) است که با هدف ایجاد شناخت کامل نسبت به ابعاد کسب و کاری و فنی به حوزه اینترنت اشیا طراحی شده است. در این دوره لایه های چهارگانه تعریف شده برای اینترنت اشیا ( لایه کسب و کار، لایه پلتفرم، لایه ارتباطات و لایه اشیا ) معرفی شده و اطلاعات لازم برای شناخت نسبت به هر کدام ارائه خواهد شد. 

دوره در 3 روز در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در دانشکده مهندسی برق دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار خواهد شد. دو روز اول به ارائه موضوعات تئوری در حوزه های مختلف مرتبط با اینترنت اشیا پرداخته خواهد شد. در روز سوم ( جمعه ) یک کارگاه یک روزه برای کارهای فنی و کارهای کسب و کاری برنامه ریزی شده است

تیم برگزار کنندگان این دوره، با استفاده از تجربه های موفق برگزاری چالش اینترنت اشیا در دانشگاه علم و صنعت در شهریورماه 1396 و آخر هفته با اینترنت اشیا در دانشگاه خواجه نصیر در اسفندماه 1396، با بازطراحی دوره و به روز رسانی محتوا و نحوه ارائه مطالب، سعی کرده است تا بالاترین رضایت را در شرکت کنندگان ایجاد نماید.